Problem z instalacja Win XP ??? - Prosze o pomoc!

Autor: StRoMaR (stromar_at_tenbit.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 10:31:24 MET

Witam wszystkich :)
Mam wielki problem (tak mi sie wydaje) nie wiem czy ktos z was sie z czyms
takim spotkal, ale mam nadzieje ze tak i ze mi pomozecie :)
Otuz przy instalowaniu systemu Win XP wyskakuje mi komunikat nie moge
znalezc pliku "DRIVER.CAB" no i pomyslalem sobie ze moze pomine go i bedzie
tez dobrze i tak zrobilem ale okazalo sie ze sytstem sie wcale nie
zainstalowal tak jak powinien bo wyglada tak jak zwykly Win 98 a nie tak jak
powinien wygladac XP. Jak chcem instalowac jakies programy to tez nie chce
sie nic zainstalowac :(( Czy moze ktos z was spotkal sie z takim problemem
??? Dodam ze plyta z Win XP jest napewno dobra bo instalowalem go na innym
kompie i nie bylo zadnego problemu, slyszalem ze moze to byc wina procesora
lub plyty bo jak sie instaluje Win XP to ponoc dobrze sprawdza komputer przy
instalacji i wykrywa jak sa jakies problemy - nie wiem ile w tym prawdy.
Dodam ze znam sie troche na komputerach ale pierwszy raz sie spotlalem z
czyms takim. Oczywiscie system instaluje na czysta partycje gdzie nie ma
nic i dysk jest po formatowaniu.
Mam nadzieje ze ktos z was mi podpowie co to moze byc :)
Pozdrawiam wszystkich czytajacych ta grupke :)
Mariusz

--
/StRoMaR
ICQ:            82521233