Re: Blagam pomozcie!!!!!

Autor: simon (sime_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 01:10:28 MET

> 1) Pierwszy problem w tym, ze po zainstalowaniu nowego Windowsa 98, nie
moge
> zmieniac odswiezania monitora. Owszem Display Panel jest, ale cokolwiek
bym
> w nim nie robil, to odswiezanie zawsze jest ustawione na 60 Hz. Wiem na
> pewno, ze moj monitor '15 obsluguje przy 800x600 85Hz, ale nie moge tego
> zmienic!!!! Jak tego dokonac?

Witaj
Problem z oswiezaniem wynika prawie napewno z tego powodu ze sterowniki
karty graf nie wykryly poprawnie monitora. Kiedy mialem 15 CTX zawsze
ustawialem Samsunga 17Glsi. Oczywiscie mozesz ustawic takze monitor inny
model zblizony a nawet PlugAndPlay - chyba ze masz taki obecnie
zainstalowany. Na inne problemy nie moge Ci niestety pomoc.
Pozdrowienia
Simon
"Zycie to jeden wielki UPGRADE"