Blagam pomozcie!!!!!

Autor: .:: Oriano ::. (pruchniewicz_at_wp.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 23:40:03 MET

Klaniam sie piekinie wszystkim zacnym Grupowiczom!

Niedawno zmienilem sprzet i mam z nim pewne klopoty. Gwoli scislosci nabylem
Cel 800 MHz, 128 RAM, GeForce2 MX-400 64 MB, HD 20 GB, modem do tego plyte
CT-6VIA5T ze zintegrowanym dzwiekiem.

1) Pierwszy problem w tym, ze po zainstalowaniu nowego Windowsa 98, nie moge
zmieniac odswiezania monitora. Owszem Display Panel jest, ale cokolwiek bym
w nim nie robil, to odswiezanie zawsze jest ustawione na 60 Hz. Wiem na
pewno, ze moj monitor '15 obsluguje przy 800x600 85Hz, ale nie moge tego
zmienic!!!! Jak tego dokonac?

2) Drugi problem dotyczy kiepskiej jakosci MP3. Nie ma znaczenia z jakiego
odtwarzacza korzystam. Zawsze muza brzmi jakos dziwnie. Tak jakby byla na
maksa podkrecona glosnosc... Poza tym, wokale slychac jakby z lekkim echem
oraz jakos tak w oddali. Dodam jeszcze, ze w grach wszystko jest OK.

3) Dlaczego nie moge zainstalowac Gadu-Gadu? W momencie, kiedy uruchamiam
jego setup, pojawia mi sie monit, ze program wykonal nieprawidlowa operacje
i ulegnie zamknieciu. Instalka jest na pewno OK, bo na innych kompach
dziala! Co robic?

Za wszelkie sugestie i porady z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam

Oriano