Odp: Plyty CD-R 800 MB

Autor: misiek (kropa1000_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 00:04:43 MET

ostatnio nagrywalem na 800MB nagralem ale mialem tylko 730 MB danych wiec
nie do konca
mam Teac x12
musisz nagrywac w oveburningu i oczywiscie w trybie DAO jesli go nie masz to
nie nagrasz i najlepiej jakas mniejsza predkosc ok 4 max 8 zalezy od nagry

Użytkownik Kenny <kenny3_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2sjgc$qti$1_at_news.tpi.pl...