Re: Plyty CD-R 800 MB

Autor: Kenny (kenny3_at_poland.com)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 22:42:16 MET

> To nic nie da. :(
> Mam Plextora PX-W8432T. Urzywalem juz wielu programow do wypalania,
> ustawialem roznie opcje za kazdym razem nie chcial wypalic plytki na
800MB.
> Zmienilem, nawet firmware nagrywarki bez rezultatu.
>
> Przy okazji mam pytanko: Ktore nagrywarki wypalaja CD800mb, maja one jakes
> oznaczenia?
> Slyszalem ze wypalaja wszystkie nagrywarki z predkoscia nagrywania x16,
ale
> sprawdzalem to ostatnio na LG i okazalo to sie nie prawda.:(

Jesli obsluguje 90 i 99 min to musi dac :)
Na www.cdrinfo.pl przy opisie kazdej nagrywarki jest to podane.
Nie wiem czy wszystie x16 obsluguja ale to mozliwe bo to stosunkowo nowe
modele.
LG na pewno tak, wiem bo mam :))
Trzeba jeszcze pamietac ze sa problemy z odczytem (np plytka pomimo ze
nagrana poprawnie moze sie nie dac odczytac do konca).
Generalnie uwazam ze nie ma sensu sie pakowac w plytki 90 min chyba ze sie
musi.

--
Wojtek
Pozdrawiam