Re: Czy to bedzie dobre?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 23:31:22 MET

"Tomasz Sz" <tomek_sz_at_interia.pl>, wrote in

> Gdzie? No coz... w sklepie, na gieldzie... czyli tam gdzie zazwyczaj
> kupuje sie podzespoly komputerowe. Ja podaje ceny srednie we Wroclawiu.

To zabujcze ceny macie w Wroclawiu :-)

> Niemniej sa to roznice rzedu 30-40zl, czy to wiele przy takim wydatku?

Tu 10zl tam 30, tam 50 i juz mozesz miec na lepszej firmy karte graficzna
albo wiecej ramu.

> j.w. Ostatnio byly na gieldzie po 455zl ('ogromna' roznica 15zl :-)

j/w :-)

> Podalem Solteka tylko dlatego ze po prostu ta plyta ma niesamowicie
> duzy wspolczynnik mozliwosci(wydajnosc)/cena.

IMO najleszy pod tym wzgledem ma shuttle ak31 v3.1

> No ale skoro juz chcesz byc taki dokladny to nie 100 a okolo 50-60zl.

To i tak bardzo duzo :-)

> Zgadza sie... ale nie coolery sa tu istotne.

Sa istotne bo ludzie czesto porownuja ceny duronow i celeronow _BOX_

...aaa tego to ja nie napisalem :-)

> Poza tym nie wiadomo do czego bedzie sluzyl ten zestaw,
> zakladam ze do czegokolwiek :-)

Jak do czego kolwiek czyli zakladamy, ze uzytek domowy to roznicy raczej
nie zauwazy miedzy A1.2+ddr vs. C1.2+sdr

> I skonczmy juz rozmowy Intel <---> AMD :-)))

To nie byla dyskusjia co jest lepsze (to pozostawmy maniakom) tylko czyste
kalukcje :-)

> P.S. Mam C800 :-) Ale jakbym mial teraz zmieniac plyte i procesor to
> dlugo bym sie zastanawial co wziac...

Tez mam celeronak i rowniez ciezko bylo mi podajac decyzje :-)
Ale puki co raczej kuci to 0,13u w celeronkach i bark koniecznosci wtedy
kupowania nowchy pamieci.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!