Re: Abit KR7A-RAID i inne p³yty na 266A

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNO_at_SPAM@wp.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 21:21:25 MET

U¿ytkownik "a | b | s | o | l | o | n" <absolon_at_wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Abit to solidna firma (choæ od lat u¿ywam Asus) ale trochê cieniem (jak
> dla mnie) rzuca sie sprawa plyty na kt133a a dok³adnie z³ego usytuowania
> podstawki pod procesor która to unimo¿liwia³a praktycznie w³ozenie
> duzego coolera (nie mia³em tej p³yty ale czyta³em wiele na ten temat)

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee na kt7a co mam wejda coolery byle jakie - a orby to
z³omy i z nimi byly walki - na boki kupe miejsca colermaster wchodzi.

wieksza wpadka to to za na kt7a 1.0 nie dzialac moga athlony xp bo cos
zjeb... ale wiekoszsc ludzi twierdzi ze jednak dziala ok.

> Jak jest z Abit KR7A-RAID ?

napewno dobra plyta ale ta cena.... hym....

> Czy nie macie problemów p³yta+SBLivem?

na siostrze kt7a nie mam, tam zapewne tez po odpowiednim konfigu nie bedzie.

> SOLTEK SL75DRV2

2x tansza :) kumpel ma i dziala ok.