Re: karta tv pod w2k

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNO_at_SPAM@wp.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 21:23:37 MET

Użytkownik "Grzech" <surym_spam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
1.komputer "zamarza" jeśli po odpaleniu tunera tv lub fm odpalę jakiś
program odwołujący się do sprzętu, np. creative mixer, hardware monitor itp.
zamarznięcie jest definitywne, choć dżwięk idzie dalej.

mialem kiedys tak z hardware monitor jak ogladam TV :)
dalem restes sytem con. data z biosu i przeszlo. nie wiem czemu tak.

2. odpalenie tunera fm powoduje zresetowanie ustawień miksera. odpalenie
miksera powoduje patrz pkt 1 :(((
czy ktoś zna jakieś alternatywne stery do tego badziewia?
przedtem nie wiedziałem, co to zwiecha...

moze konflikt IRQ karta muz VC TV ? daj do innego pci karte TV, iulab.com -
stery