Re: SDI

Autor: awariator_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 25 Jan 2002 - 18:38:21 MET

> Jak możesz mieć 12-13KB jak przepustowość portu szeregowego jest 115200Kbps
> a kompresji programowej (sprzętowej nie ma w SDI) TPSA nie wspiera ...

No to musze szanownego kolegę z deczka zmartwić, ponieważ każda matematyka,
niższa, wyższa, po odcięciu zer z tej cyferki wyżej da 115,2KB.

A na poważnie: mam SDI a transfer przy ściąganiu z szybkich FTPów (jak np ICM)
sięga (nocą) do 17-18 kilo. A jeśli ssam coś z zagramanicy, to mam około 6-8
kilo. Oczywiście prędkość tego typu łączy (jak wszystkich innych) zależy od
lokalizacji kompa, bo z tego co wiem np. w Warszawie SDI chodzi znacznie
wolniej od tego w Sanoku (gdzie obecnie przebywam)

pzdr.