Re: Esperanza700( niebieska) + Teac (x24)

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 18:30:28 MET

Użytkownik Mirosław Filipczuk <mf_at_mf.siedlce.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a2ontp$o2n$1_at_news.tpi.pl...
> Nagrywanie na Teacu z predkoscia x8,x10, x12, x16,x24
> przebiega normalnie w stosownym do szybkosci czasie!
>
> Ale jesli kopiuje tak nagrana plyte na dysk
> ta nagrywarka lub DVD Pionier x16 to

Dawno temu też miałem coś podobnego na Cdrom'ie Acer Vuego x5.
Jak jeden kumpel nagrał na nagrywarce Mitsumi płytę cdr w x2 to mój
napęd czytał ją ze stałą prędkością x2. Do dzisiaj nie wiem o co chodzi.

Coś jakby jego program zapisywał informacje z jaką prędkością ma być odczytywana
płyta ???

PeJot