Re: Esperanza700( niebieska) + Teac (x24)

Autor: awariator_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 25 Jan 2002 - 18:47:36 MET

> Czy to takie pudelko (100sztuk) czy to Esperanza ???

Używam nagrywarki LG 8x (nie potrzebuję szybszej ani lepszej - służy wyłącznie
do archiwizacji danych), i musze powiedzeć, że ESPERANZA to najgorsze g...
jakie kiedykolwiek miałem wątpliwą przyjemność włożyć do napędu. Gorąco polecam
płyty DYSAN Universal (czarne). Są to płytki z matową powierchnią zapisu, do
złudzenia przypominające te z PS'a. Moja nagrywarka wypaliła ich już chyba ze
100, i ŻADNA nie padła. Jeśli nagrasz na tej płycie muzyczkę w formacie AdioCD,
CDplayer odczyta ją szybciej niż fabrycznie tłoczoną płytkę audio. I jeszcze
jeden plusik: bezboleśnie hulają w jamnikowatych nagrywarkach audio Philipsa.

pzdr.