Re: Dostalem HDD!!!!

Autor: Tomasz Sz (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 16:49:17 MET

Użytkownik "R.B." <robert.bargiel_at_pandora.be> napisał:

> Nie jest to zjawisko spotykane tylko w Polsce. Mialem osobiscie przypadek
> przy wymianie dysku na nowy, pan sklepikarz zaznaczyl dlugopisem na
> fakturze, ze daje mi gwarancje tylko na pol roku. Po powrocie do domu
> zadzwonilem do IBM i przedstawilem im jak sprawa wyglada. Gdy facet z IBM
> uslyszal to az go zagotowalo. Pozniej dostalem od IBM list z
przeprosinami.
> W tym sklepie juz nie maja produktow IBM. Po czasie slyszalem, ze zrobili
im
> kontrole i wyszly jeszcze inne machlojki na swiatlo dzienne.

Ostatnio kupowalem naped Teaca w524e. Wiadomo ze producent daje na niego
2 lata gwarancji. Sprzedawca oczywiscie byl caly zbulwersowany, ze to
rzekomo
ja go jeszcze w konia robie i gdzie ja wogole takie bzdury wyczytalem.
Powiedzial ze ZADEN naped CDRW nie ma gwarancji wiekszej niz 1 rok.
Przeciez nie tylko ten Teac ma gwarancje wieksza niz rok.
Rece mi opadly, przypomnialem mu ze przeciez swego czasu Creative wprowadzil
jako pierwszy na rynek naped z gwarancja wieksza niz 1 rok. Patrzyl
na mnie jak na idiote...i...kazal mi pojsc sobie gdzie indziej...bezczelny
typ.
Dodam ze kupilem w koncu ten naped w sklepie
oddalonym jakies 150m od tamtego :-) ale byl to wtedy (poczatek stycznia)
JEDYNY sklep we Wroclawiu ktory dawal 2 lata gwarancji na tego Teaca.
Ten sklep to K2 na Biskupiej, natomiast ten arogancki, rzekomy 'sprzedawca'
to Arest na Olawskiej i nie raz juz slyszalem u nich 'ciekawe' rzeczy.
Zreszta nie tylko ja. Znam osobiscie co najmniej 4 osoby ktore rowniez
nie maja zbyt milych wspomnien dotyczacych tego sklepu a w zasadzie
nie sklepu a jego obslugi...
Ehhh... brak mi czasami slow do takich ludzi... i to doslownie, czasem
slysze w sklepie takie 'newsy' ze po prostu nie wiem co mam odpowiedziec.
Wypada sie tylko glosno smiac albo plakac :-)

--
Z pozdrowieniami,