Re: Duron i page 4MB

Autor: P.Kędzierski (p_kedzierski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 15:24:37 MET

Jacek Popławski wrote:

> Na slashdot twierdzili, że Alan Cox pracuje nad poprawką. Na linux-kernel Alan
> Cox pisze, że ten problem nie powinien pojawiać się pod Linuxem. Czy to nie
> wystarczający dowód?
Podważa to nieco wiarygodność Slashdot, albo Alan Cox zmienił zdanie.
Pozostaje pytanie czy problem nie powinien pojawiać się pod Linuxem
dlatego
że go w ogóle nie ma czy dlatego że w Linuxie nie występuje sytuacja
w jakiej mógłby się pojawić.
Bądź co bądź wydałem na ten sprzęt trochę pieniędzy i chciałbym
wiedzieć czy są w nim błędy.
Pozdrawiam
Przemek