Re: AMD a INTEL

Autor: Radek Kaczyński (rkaczynski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 15:11:03 MET

> Podaję szczegóły:
>
> Abit KT7A -(chipset VIA)
> ATHLON 900
> 512 RAM
> MATROX G450

po pierwsze- ja mam już trzeciego Athlona i problemów, mimo rozlicznych kart
(2 sieciówki, telewizyjna, dźwiękowa, kontroler skaziowy i problemów nie mam
żadnych.wniosek problem raczej na pewno- 99,9999999.... % nie tkwi w procku
jeśli chodzi kwestię działania tv-ki. problem najpewniej tkwi w płycie, a śc
iślej- w przerwaniach. nie miałem nigdy do czynienia z tym modelem abita, al
e pamietam pasjanse z kart jakie musiałem układać na be6 (pod intela). zmień
układ kart w slotach, wyłącz w biosie com-y, których i tak pewnie nie używas
z (ew wyłącz usb). zwolnisz trochę zasobów. sprawdź zresztą wcześniej czy av
er nie chodzi ci na tym samym przerwaniu co karta dźwiękowa lub/i graficzna.
zazwyczjaj ten układ jest dla tv-ek nie do zniesienia. poza tym moga się jes
zcze gryźć sterowniki... rozwiązań- jak widzisz- jest wiele :))) nie obwinia
łbym tu jednak athlona...

> jesli chodzi o ADOBE PREMIER zwis nastepuje zaraz po dokonaniu jakiegos
> filtru lub transformacji podczas preview,

 o! i tu procek rzeczywiście może o czymś stanowić. choć równie dobrze probl
emy mógłby sprawiac windows- ten sam program, na tym samym kompie na win me
i win 98 działał zupełnie inaczej. na win98 lepiej oczywiście...

pozdrawiam
radek