Re: AMD a INTEL

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNO_at_SPAM@wp.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 16:59:27 MET

Użytkownik "Paweł B." <jamesbak_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Napisze w skrocie..
>
> Od niedawna pracuje sobie w ADOBE PREMIER 6.0 i mam pewien problem
> ktory czesto sie powtarza, a mianowicie wywalanie sie programu.
> Problem ten wystepuje tylko na moim ATHLONIE 900 , zas na

odpimpkaj sie od procesora bo TO NIE MA NIC DO TEGO.

tak sie sklada ze mam:
kt7a
512
60GB
2 mx hercules
sieciowa
tuner TV
live
i dziala super stabilnie.

Testujesz z indentycznymi komponentami na "pentium" ?

Czy karta TV dzieli przerwanie z czyms ? nowe stery do matroxa ? BIOS
przedostatni (przed 64 ) wgrany ? http://go.to/kt7faq - poczytaj i porob.
zasialcz lipny czy markowy, dobry ?

Stery do tV - www.iulab.com + borgtech.org - na pentium kolegi sie borg
wywala a umnie nawet zgrywa i w ogole ok, to co intel cos zle zerobil ?
ludzie to nie procesor ale plyta na 99% powoduje zwis, procek o ile sie nei
grzeje >75C jest stabilny.

pobaw sie a bedzie ok ! moj abit tez wisial kiedys ! ale nowy bios i dziala
naprawde dobrze. Ustaw enchance performance na ON testuj wg. www.