Problem z dyskiem SCASI

Autor: MavericK WD (poczta_at_maverick.fr.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 14:31:33 MET

Otorz wcozraj zaistniala taka akcja...

wydawalo mi sie, ze padl mi dysk SCASI (IBM jakis tam)
wiec zdobylem nowiutki dysk QUANTUM Atlas V GTLA: XC18L011-02-C
i niestety rozczarowalem sie
Proba spartycjonowania go fdiskiem koczy sie tak samo jak bylo z tym
niby padnietym IBM
Przy starcie fdiska wyswitla komunikat "Blad odczytu dysku stalego" !????
Co to znaczy... Jak to jest, ze na obu syskach jest tak samo?
Czy moze to byc szczelony kontroler SCASI?

Moze macie jakies sugestie jak z tego wybrnac?
kontroler to ADAPTEC SCASI Fast/Ultra Wide2

Pomocy...

Z gory dziekuje za pomoc.

Grzegorz Kopec