Re: Ciekawostka!

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 14:22:39 MET

On Fri, 25 Jan 2002 08:30:33 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl>
wrote:

>Hi,

>IMHO mimo wszystko pismo dla laików powinno podawać prawdziwe
>informacje :) A może nawet tym bardziej powinno podawać prawdziwe.

Z tego powodu napisałem, że jestem przeciwny takim testom. Wyniki tych
testów, są czasem faktycznie ciekawe ...
Moim zdanie, nagrywarki i cd-ki powinny być przed testem
"docierane"(nagranie np. 100 płyt, intensywny odczyt płytek przez 3
miesiące), a prowadzący testy powinni odwiedzać strony producenta w
poszukiwaniu aktualizacji firmware ...
Ale to nie jest realne, i wszyscy widzimy efekty.

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -