Re: Czy to bedzie dobre?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 14:10:22 MET

"Tomasz Sz" <tomek_sz_at_interia.pl>, wrote in

> MSI na i815 dostaniesz w zaleznosci od modelu powiedzmy za ok. 450-
> 500zl.

Taaa...
Nie wiem gdzie? MSI i815ep-T kosztuje _max_ 420zl, a wersje litle kupisz
za mniej niz 400zl, rozni sie od pelnej tylko tym ze jest oem i ma jeden
slot pci mniej (co w/g MGB nawet lepiej :-)

> Soltek 75DRV2 na KT-266A to kwestia jakis 450zl :-)

Gdzie masz po tyle? najtanije widzialem po 470zl, a sredno jest po 479zl.
Ciekawe jest to, ze w takich sytuacjach zawsze sa ceny tak podawane, ze
amd jest taniutkie, a intel zabujczo drogi. Zreszt czemu dales akurat
porownanie msi do solteka? Trzeba bylo porownac msi do msi. Wtedy roznica
cenowa miedzy plytami byla by ok 100zl.

> Ceny procesorow C1,2 i A1,2 sa porownywalne (ok. 500zl). Celeron moze
> byc jakies 10-20zl tanszy.

Z coolerami wyjdzie troche ponad 550zl.

> Problem cenowy moze byc jedynie w przypadku RAM bo poszly bardzo w gore
> i roznice miedzy SDRAM i DDRami beda spore, Na Kingston'ach 256MB
> to jakies 120zl :-(

Zgadza sie czyli 120+50=170zl na korzysc zestawu tualatin+i815, a mialo
byc taniej na amd i z ronicy tej mial dolozyc do gf2 Ti, a jak to ma sie z
faktami? :-)

> Roznice w wydajnosci chyba nie trzeba komentowac...

Taaa....
Roznica bedzie wrost powalajca :-)
Jeszcze zkaladajac, ze komputer ma byc do uzytku domowego albo do grania.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!