Re: PILNE! SIS735, TB 1,4 - zwisy !!! POMOCY !!

Autor: ufty (ufty_at_tenbit.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 13:07:24 MET

Podstawowe pytanie czy pamięć masz w jednej kości czy dwóch, jeśli są to
dwie kości to powinny być idetyczne co do parametrów pracy i producenta ta
płyta jest bardzo wrażliwa na niekompatybilność pamięci no i radzę wsadzić
jakiś dużo większy kuler -taki żeby gwarantował pracę procka poniżej 50C a
wszystko powinno być ok

ufty
"Rych o" <tykwinskir_at_wp.pl> wrote in message

> Jestes kolejnym gosciem który zmaga się z K7s5A.
> Skonfigurowanie K7s5A bez zwisów i problemu "zimnego startu"
> to niezła zabawa. Bawiłem się w to w tym miesiącu i z tego co zauważyłem
> 0. Wydaje mi się że masz przegrzanego procka. Podkręcony?
> 1. Trzeba mieć dobrze dopasowaną pamięć, powinna doskonale chodzić na 133,
> płyta powinna wtedy startować automatycznie na własciwej czestotliwosci
FSB i RAMu