Re: Ciekawostka!

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 10:57:32 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

testów,

no a potem z laikow rosna tacy "profesionalisci" ;)

> IMHO mimo wszystko pismo dla laików powinno podawać prawdziwe
> informacje :) A może nawet tym bardziej powinno podawać prawdziwe.

Popieram, chociaz moze to nie jest zla wola (czt.kasa), a moze po prostu
goscie przeceniaja swoje umiejetnosci/doswiadczenie ;) Nie jest to pierwszy
test ktorego wyniki sa mocno watpliwe. Poza tym w takich testach nie sa w
stanie uwzglednic wielu b.waznych elementow, jak chocby bezawaryjnosc czy
stabilnosc. Uwazam ze kazdy test (zwlaszcza dla laikow!) powinien oprocz
rzeczy ktorymi testujacy sie kierowali, zawierac uwagi czym sie nie
kierowali (a sa istotne!). Co mi po np. CD-ROM firmy XYZ o przedkosci x60 i
z dobra (jeszcze) korekcja bledow (w tescie 1-miejsce jak nic), kiedy z
miesiaca na miesiac bedzie gorzej czytal plytki. A po 2 latach przestanie
calkiem czytac :))

Pozdrawiam Yablon