Re: Jaki monitor 17"

Autor: rasuh (krzysztofh_at_zetobi.com.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 08:56:21 MET

Użytkownik "viki" <T_W_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Moje wymagania:
> 1. 17"
> 2. bez multimediow (nie sa mi potrzebne, a zawyzaja cene moniotra)
> 3. calkowicie plaski monitor (bez wrazenia wkleslosci)
> 4. odswiezanie pionowe przy 1024x... najmniej 100 hz najlepiej 120 hz.
> 5. plamka 0,24 gora 0,25
> 6. odswiezanie ergnonomiczne (najmniej ! 75 hz najlepiej okolo 85) przy
> 1600 x 1200
> 7. cena do 1300 zl.
> 8. 3 lata gwarancji

> Bardzo bym prosil o konkretne modele, KTORE SPELNIAJA pozywzsze kryteria

> [...]

Odradzam Samsunga sam myślałem o zakupie 757dfx.
Z dwóch oglądanych egzemplarzy oba miały morę której nie dało się idealnie
wyregulować a i słaba zbieżność kolorów. Poza tym spoko.

Polecam CTX PR711FL - wczoraj go kupiłem.
Kosztuje około 1300 zł, ale za tą cenę ma naprawde dobre parametry i
zajebiste kolory (kineskop Trinitron Sony) - długa żywotność kineskopu jeśli
zmniejszysz temperaturę kolorów, która dla mnie wydała się za duża. Jedyna
wada to 2 linie biegnące poziomo na ekranie - wszystkie trinitrony to mają.