Jaki monitor 17"

Autor: viki (T_W_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 20:40:52 MET

Czy ktos z Was moze stwierdzic, ktory monitor 17" jest lepszy:

1. Philips 107P 20
2. LG 795 FT
3. jakis inny w cenie do 1300 zł.

Moje wymagania:
1. 17"
2. bez multimediow (nie sa mi potrzebne, a zawyzaja cene moniotra)
3. calkowicie plaski monitor (bez wrazenia wkleslosci)
4. odswiezanie pionowe przy 1024x... najmniej 100 hz najlepiej 120 hz.
5. plamka 0,24 gora 0,25
6. odswiezanie ergnonomiczne (najmniej ! 75 hz najlepiej okolo 85) przy
1600 x 1200
7. cena do 1300 zl.
8. 3 lata gwarancji

Bardzo bym prosil o konkretne modele, KTORE SPELNIAJA pozywzsze kryteria
i jesli to mozliwe, osobiste doswiadczenia z pracy z takim monitorem.

Bardzo rowniez prosze, o przesylanie info oprocz na grupe rowniez na
adres pgolczyk_at_pro.onet.pl
bowiem nie mam dostepu do Internetu :(( i korzystam z uprzejmosci
znajomych.

Od razu mowie, znam vortale typu: www.monitory.pl itp. chodzi mi o wasze
spostrzezenia i uwagi!

pozdrawiam