Re: Zmniejszanie obrotow wentylatora

Autor: Tom (kroandal_at_acn.waw.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 23:05:54 MET

> 1. Jak wyciągnę wtyczkę wentylatora z płyty głównej, komp nie startuje.
> 2. Jak wlutuję rezystor 2W, od 20 do 100 Om (próbowałem różne), komp nie
> startuje.

OK. zakladam ze wentylator jest 3 pinowy?
Wtyczke z kabelkiem odpowiedzialnym za obroty (w wiekszosci
jest zolty) podlacz do gniazda na plycie - CPUfan.
Dwa kabelki pozostale odlacz od wtyczki , na plus podlacz rezystor
i dolacz do zasilacza.
Plyta w tym wypadku nie powinna sie buzyc..:)
a sprobowac warto:)
tom