Re: Zmniejszanie obrotow wentylatora

Autor: Gawer (gawer_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 14:50:30 MET

> Witam:)
>
> Mam taki problem, gdy wlutuję rezystor w kabelek wentylatora, to przy
> starcie, komputer piszczy 3 razy, po czym się wyłącza.
> Gdy odpalę komputer normalnie i w trakcie pracy "wkręcę" prowizorycznie
> rezystor wszystko jest Ok, aż do następnego restartu.
>
> Czy da się to obejść?
> Jeżeli można to zmienić w BIOS-ie to byłbym wdzięczny za szczegółową
> instrukcję.
>
> Moja płyta to ecs k7vza, bios 3.4.
>
> Pozdrawiam
> Kzysio

Widze ze koledzy rozpisali sie na grupie o odlaczaniu kabelkow itd. a z tego
co pamietam to ta plyta ma funkcje sprawdzania czy wentylator od proca
dziala - oczywiscie w celu ostroznosci. W biosie jest gdzies funkcja ktora
wylacza ten monitoring.
Nie moge Ci podac dokladnie gdzie bo nie mam tej plyty a ja juz nie
pamietam.

--
Pozdrowionka
Gawer