Re: LG 795 FT

Autor: Bartek G (bgrabowski_at_o2.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 22:24:27 MET

> inni ze zbyt płaski (?).
Wiec ja k w koncu jest? I do czego wtyk usb w tym
> monitorze? Druga sprawa to to ze własnie go jutro kupuje i dzis miałem
> okazje przy nim chwilke poseidzec : moje spostrzezenia : zero
zniekształceń,
> swietny obraz (porowninie z ctx i lg studioworks) i ogolne działanie osd.
> Wiec porsze jeszcze o jakies opinie. Ale chyba raczej zdania nie zmienie.
> odkreslam 'chyba' ;>>

Witam od ponad roku jestem użytkownikiem tego monitora jestem średnio
zadowolony z niego.
Że jest zbyt płaski to chyba mówią ci którzy pierwszy raz widzą bo wydaje im
się, że nawet jest wklęsły (też miałem takie pierwsze wrażenie) lecz pod tym
względem jest rewelacja bardzo fajny kineskop.
Co do zero zniekształceń to jest różnie ja pracuje w rodzielczosci 1184x846
(czy jakoś tak:) teraz nie siedzę przed tym monitorem) przy 100Hz i mam
problemy a właściwie nie da się w moim modelu poprawnie ustawić całości
obrazu. Najczęściej obraz rozmywa mi się w rogach przy godzinie i Start.
Lecz podobno to jest kwestia losowa bo moich dwóch kumpli ma ten sam model i
nie mają tego objawu, a u jednego gościa też był z tym problem i na to
narzekał więc j est to kwestia losowa. Proponuje dobrze przetesować kupowany
egzemplarz
OSD jest naprawde dobrze zrobione i przejrzyste.
Wtyk USB występuje w modelu FT 795+ i jest to poprostu hub USB, bardzo
wygodne jeśli ktoś ma na biurku skaner lub mysz na USB. Lecz jeśli nie
wykorzystujesz proponuje kupić wersje bez USB jakieś 100zł tansze.
Na koniec w podsumowaniu ja już napewno bym tego monitora nie kupił wolał
bym dołożyć i kupić Sony lub coś lepszego.Sony miało lepsze barwy i lepszy
wg. mnie obraz. Teraz jak by mi się udało sprzedac moj monitor takze bym cos
innego kupil.