LG 795 FT

Autor: Psych (Psych_at_go2.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 20:22:38 MET

rozne opinie słysze na temat tego monitora. Jedni mowią ze rewelacyjny ,
inni ze zbyt płaski (?). Wiec ja k w koncu jest? I do czego wtyk usb w tym
monitorze? Druga sprawa to to ze własnie go jutro kupuje i dzis miałem
okazje przy nim chwilke poseidzec : moje spostrzezenia : zero zniekształceń,
swietny obraz (porowninie z ctx i lg studioworks) i ogolne działanie osd.
Wiec porsze jeszcze o jakies opinie. Ale chyba raczej zdania nie zmienie.
odkreslam 'chyba' ;>>

--
Pawel M.
--------strona domowa--------