Re: ASUSY I PROBLEMY

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 19:32:05 MET

Użytkownik Arkadiusz Bączek <abaku_at_zsb.gliwice.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a2n98r$hq$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Mam plyte Asus P2B rev1.10, bios 1012, i grafike Asus 3400. Po aktualizacji
> biosu z fabrycznego na 1012 w win 98 nie ma nic poza mozliwymi do wyboru
> rozdzielczosciami 640x - 1024x w trybie 16 mil kolorow, ale jak sie
> cokolwiek zmieni zeby zastosowac te parametry to jest zwicha a po restarcie
> 640x i 16 kolorow, poza tym nie ma info o sterownikach, przerwaniu itd, a
> win2000 zwiesza sie w trakcie instalacji na instalaniu sterownikow.Dolozylem
> jescze sterownik ATA 100 Zoltrixa i 40GB Barakude 4, ale bez tego sprzetu
> jest identycznie, tzn nieciekawie

> [...]

Wyłącz w biosie pnp_os_installed.
Po zmianie biosu system powinien od nowa rozpoznawać wszystkie
"urządzenia systemowe" - mostki itd.
Może byś je pokasował w trybie awaryjnym łącznie z kartą grafiki.
Ew. przeinstaluj system.

Po aktualizacji biosu mogą się pojawić różne problemy
chociażby dlatego że zostały załadowane ustawienia domyślne
i trzeba to skonfigurować samemu.

PeJot