Re: ASUSY I PROBLEMY

Autor: QuaD (quadrax_at_go2.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 04:05:55 MET

> To jest blad, do ktorego Asus sie oficjalnie przyznal, wiec nie jest tak
> nie do konca sprawdzony. I nie dotyczy tylko Photoshopa.

co do PhS to wiem, dokopałem się do nfo.

> Czemu wpadka? Takie sa cechy chipsetu i tyle.

ano wpadka a nie cecha ;)) bo juz i440BX miał mozliwość 768MB, a to było
grubo
dwa lata wcześniej...

> E tam, obejrzyj najpierw swoja. AFAIR CUSL2 rowniez tej zworki nie ma,
> tylko dwa punkty opisane na plycie jako CLRTC.

musiałbym rozkręcić peca, ale i tak już dorwałem PDF'a

> Jakby jeszcze dzialalo dla dwoch czytnikow CD wpietych w jeden kanal, to
> byloby idealnie ;)

a co się dzieje. Ja na drugim kontrolerze mam podpięte:
M: Toshiba DVD
S: Teac 512 EB (CDRW)

pod ręką leżała płytka RedHat'a 7.1 i bootuje jak złoto z obu.

PS. Jaki system nie chciał zabootować i jaki błąd?