Re: Pytanie o modernizację

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 18:10:01 MET

Użytkownik "ciepelko1" <ciepelko1_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich.
> Chcę trochę zmodernizować swojego PC-ta.
> Płyta główna jest taktowana zegarem 100MHz, procek Celeron 360 (raczej
imho 366), 16MB >RAM
> ( jedna kość - dwa sloty wolne ), video ATI 8MB.
> Niestety nie mam żadnej dokumentacji do tego wszystkiego, a w ogólnym
> temacie jestem raczej zielony.
> Problem mam taki. Chcę wsadzić kartę video 32 MB i rozszerzyć pamięć na
> płycie do powiedzmy 128, albo coś koło tego.
> Jaką kartę możecie mi polecić oraz jaką konfigurację pamięci ?
wywal te 16 i kup na aukcji 128 mb 133 hz a z grafki to jakis g-force 2
mx400
co do plyty to mozesz sprawdzic co to za mobo (jaki chipset) podczas startu
czy tez np. sandra (program benchmarkowy)
a moze czas na wymiane plyty glownej i proca?

> PS
> Zauważyłem na aukcjach Allegro taką ofertę pamięci RAM, SDRAM 256 MB
P166 -
> czy to pójdzie u mnie ( chodzi mi o te megaherce płyty głównej )?

to p166 oznacza albo pentium p166 (imho calosc troche bez sensu) albo
mozliwosc puszczenia memorki @166 dla Ciebie niepotrzebny wydatek.

ein