Pytanie o modernizację

Autor: ciepelko1 (ciepelko1_at_wp.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 13:26:01 MET

Witam wszystkich.
Chcę trochę zmodernizować swojego PC-ta.
Płyta główna jest taktowana zegarem 100MHz, procek Celeron 360, 16MB RAM
( jedna kość - dwa sloty wolne ), video ATI 8MB.
Niestety nie mam żadnej dokumentacji do tego wszystkiego, a w ogólnym
temacie jestem raczej zielony.
Problem mam taki. Chcę wsadzić kartę video 32 MB i rozszerzyć pamięć na
płycie do powiedzmy 128, albo coś koło tego.
Jaką kartę możecie mi polecić oraz jaką konfigurację pamięci ?

PS
Zauważyłem na aukcjach Allegro taką ofertę pamięci RAM, SDRAM 256 MB P166 -
czy to pójdzie u mnie ( chodzi mi o te megaherce płyty głównej )?

--
Z góry dziękuję  pozdrawiam
Jarek