Re: tv-out s-v(ideo)hs w radeonie 7500

Autor: Waldemar Czernichowski (wuwuce_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 14:14:09 MET

Użytkownik Paweł Spychała <spychala_at_man.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3C4FF515.4090904_at_man.poznan.pl...
> To zlacze co jest na karcie akceptuje zwykly kabel S-Video (w sensie
> standardowa wtyczke s-video, rozklad sygnalow na tych czterech pinach
> jest wtedy standardowy). Tego jestem pewien, uzywam zwykly kabel s-video
> (10m) i wszystko jest ok.
> Obraz z divxa na TV to zyleta w porownaniu z obrazem, jaki mialem z
> GF2TI Chaintec'a przy tych samych warunkach...
> Moze te dodatkowe piny w gniezdzie wyprowadzaja composita? Nie wiem tego
> na 100% ale wydaje sie to byc sensowne wytlumaczenie zastosowania
[...]
no wlasnie o to chodzi ..... czy tam jest composite - moj tv akceptuje co
prawda sygnal chrominancji na wejsciu composite - ale to juz nie jest to
- dodatkowa konwersja C/Composite .......... a "pelnego" EURO nie mam.....

pozdrawiam
waldek