Re: tv-out s-v(ideo)hs w radeonie 7500

Autor: Paweł Spychała (spychala_at_man.poznan.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 12:50:45 MET

> witam.
>
> czy ktos zna moze dokladny rozklad wyprowadzen tego gniazda ? czy moze to
> jest typowe zlacze s-video ? tylko mieli na stanie takie z wieloma
> pinami........

To zlacze co jest na karcie akceptuje zwykly kabel S-Video (w sensie
standardowa wtyczke s-video, rozklad sygnalow na tych czterech pinach
jest wtedy standardowy). Tego jestem pewien, uzywam zwykly kabel s-video
  (10m) i wszystko jest ok.
Obraz z divxa na TV to zyleta w porownaniu z obrazem, jaki mialem z
GF2TI Chaintec'a przy tych samych warunkach...
Moze te dodatkowe piny w gniezdzie wyprowadzaja composita? Nie wiem tego
na 100% ale wydaje sie to byc sensowne wytlumaczenie zastosowania
takiego gniazda - musialbym sprawdzic jak jest zrobiona standardowa
przejsciowka na chincha jaka byla z karta.

Pozdrawiam
Pawel