nagrywarka Sony CRX175SE i Nero 5.5.6.4

Autor: Sabat (samuelsabat_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 11:19:43 MET

Cze all
Mam problem z nagrywarka Sony CRX175SE. x24,10,40 Byla
sprzedanajako OEM, wiec zainstalowalem NERO , ktora to wersja
nierozpoznaje tej nagrywarki, dopiero po uptade do wersji 5.5.6.4
nagrywarka jest rozpoznawalna,ale...
Nie nagrywa tzn. nagrywa czasami, ...
Nagrywarka jest jako Master na osobnym kablu, wyskakuje
kompunikat Write Error.
bez wzgledu czy jest ustawione DMA czy nie :(
inne programy nierozpoznaja ja wlasciwie np CDrwin 3.8 lub
WinonCD 3.6 (rozpoznaje jako x12)
Macie jakies sugestie ?
aha plyta na intelu 815ep wiec odpadaja via latency i inne.

--
    Pozdrowienia