Re: Seagate czy IBM?

Autor: Marek Szopinski (mssoft_at_mssoft.com.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 09:39:05 MET

wcale nie bo ja mam IBM 15.2 GB ATA66 5400obr/min, ktory pochcodzi
z Filipin i byl wyprodukowany w czerwrcu 99. Chodzi do dzisiaj i nie
ani jednego bada :)))

Hmm, mam wrazenie, ze chyba niejasno sie wyrazilem mimo, ze dwukrotnie
podkreslalem o jakie IBM'y chodzi. Napisze jeszcze raz, ze z moich
obserwacji wyniklo, ze najbardziej padliwymi dyskami sa IBM'y, które
spelniaja DWA warunki jednoczesnie. Jezeli IBM spelnia JEDEN z ponizszych
warunków, to twierdzenie NIE jest prawda. Twój IBM nie spelnia ZADNEGO z
warunków i nie moze byc brany jako argument do tej dyskusji. Oto jeszcze raz
te warunki:
1. IBM musi byc UATA100
2. IBM musi miec predkosc 7200 obr.

Trzeci potencjalny warunek to jest produkowanie dysku na Wegrzech, ale tego
nie bylem w stanie sprawdzic. Wsród sprzedanych ptrzeze mnie dysków prawie
wszystkie pochodzily stamtad.

Dodam jeszcze, ze IBM'y, które sprzedalem w 97 czy 98 roku chodza bez
problemów. IBM'y sprzedane rok temu nie chodza - i to co do jednego.