Re: Pasta termoprzewodząca

Autor: Chloru (chloru_at_komorka.org.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 00:05:00 MET

Użytkownik "hefalump" <hefalump_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> * Tego siem boje, że nie jezd ze mnom uczciwa ;)

Ja swojej tez nie ufam c800_at_1144 nie moze miec 29 ' C po godzinnym meczeniu
w CS ;-)
BTW odzcyty z sandry mam 5 ' wieksze

> A Titan siedzi na grzejniku ( a1,4 )

"Hot like fire [...]" (C)

, płyta to MSI 6330
> ( k7t turbo LE ) ...

Zacna, tu bym sie nie bal ;-)

 odczyty praktycznie identyczne w BIOSie
> jak i na : PC Alert 3 oraz CPU Cool ( dzięki, któremu temp.
> obniżam do 35-34 st. w spoczynku - niestety, nieraz ten
> programik zawiesza mi kompa ) .
> Ze stabilnością raczej kłopotów nie mam ...

Nie masz problemow ze stabilnoscia a program ci kompa zawiesza ;-))) OK
rozumiem miewam podobne jazdy sandra gryzie sie z HWmonitorem, ale kompa nie
wiesza ;-)

IMHO jak masz troche kaski to zmien cooler, ewentualnie jak jakis znajomy ma
jakis wyraznie lepszy wynik przetestuj cooler u ciebie. Jezeli chodzi o
skutecznosc moge polecic FOPa 38 ale cholernie glosny :<<

--
          -= Chloru =-
G.K. Sniezka Support Team