Re: Pasta termoprzewodząca

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 00:01:46 MET

Użytkownik "Chloru" <chloru_at_komorka.org.pl> napisał w wiadomości

> Fakt te pasty ciezko schodza jak sie napasqdzi. Jezeli chodzi o grzanie
> procesorow napisz jakie to modele. Ja osobiscie nie wsadzal bym TITANa do
> czegokolwiek mocniejszego niz 1 GHz to raz, a po drugie termopara moze Cie
> oszukiwac ;-)

* Tego siem boje, że nie jezd ze mnom uczciwa ;)
A Titan siedzi na grzejniku ( a1,4 ), płyta to MSI 6330
( k7t turbo LE ) ... odczyty praktycznie identyczne w BIOSie
jak i na : PC Alert 3 oraz CPU Cool ( dzięki, któremu temp.
obniżam do 35-34 st. w spoczynku - niestety, nieraz ten
programik zawiesza mi kompa ) .
Ze stabilnością raczej kłopotów nie mam ...

--
Pozdrowionka!