Re: Płonące procesory na TOMSHARDWARE

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 22:40:59 MET

"Maciej \"yaq\"" <tp.sa_at_wp.pl>, wrote in

> a wiesz ze mi na p166MMX zalozyli wiatraczek! taka potezna maszyna...

Ja juz mialem na 486 DX$ wiatraczek :-)

> a qmpel mial radiator wiatraczek na celku coopermine i padl mu mimo
> wszystko ... nawet nie wiem czy sie spalil ale te intele to napewno
> jakies takie sa...:))

Moze radiator zle przylegal.
A wlasnie Chektor i jak radiator zle przylegal to zwracam honor :-)

> dosc dziwny, jedni wogole nie polecaja tej strony inni bardzo lubia,

Tak samo jak pc.com.pl poczytac mozna dla rozrywki ale nic na powaznie nie
brac.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!