Re: Płonące procesory na TOMSHARDWARE

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 22:34:53 MET

> Ty sie zajac nie smiej. Przysmazenie takiego Thunderbirda 1.4 naprawde nie
> wymaga jakichs specjalnych zachodow. Sam radiator temu konkretnemu
> procesorowi nie wystarcza, o czym sie kiedys przekonalem.

a wiesz ze mi na p166MMX zalozyli wiatraczek! taka potezna maszyna...

a qmpel mial radiator wiatraczek na celku coopermine i padl mu mimo wszystko
... nawet nie wiem czy sie spalil ale te intele to napewno jakies takie
sa...:)) i tak wyglada tu gadanie, a film na tomsie byl dosc dziwny, jedni
wogole nie polecaja tej strony inni bardzo lubia, z tego co slyszalem od
zaufanego sprzedawcy ciezko jest ruszyc athlona XP na via266a, na innych
nowszych tez chyba bedzie ciezko

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl