Re: Pomóżcie wybrać drukarkę

Autor: BlackMan (black_man_at_tlen.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 19:11:13 MET

Użytkownik "Majszek" <mariusz610_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym was prosić o pomoc w wybraniu drukarki atramentowej a do wyboru
> mam Canon S300, hp920c, hp940c. Interesuje mnie dobra jakość druku i
niskie
> koszy eksploatacyjne.
>

> WITAM
MOGĘ CI TYLKO POLECIĆ DRUKARKĘ KTÓREJ NIEWYMIENILES, ALE JEŚLI CHODZI CI O
WYDRUKI DOSKONALEJ JAKOŚCI TO POLECAM LEXMARKA Z52 LUB NOWA WERSJE Z53 OTO
KILKA ZDAŃ NA JEJ TEMAT :
Nazwa: CJ Z53
Producent: Lexmark
Numer katalogowy: 14V0806
Charakterystyka: Rozdzielczość: 2400 x 1200 dpi mono i kolor, kropla 7 pl,
Szybkośc druku: do 16 str/min mono draft; do 8 str/min kolor draft,
2 głowice: kolorowa (7pl) PN:15M0120, czarna PN: 12A1970,
Podajnik Accu-Feed pozwala na podawanie papieru do 270 g/m2,
Możliwość połączeń: Centronics dwukierunkowy i USB,
Kompatybilność: Windows 95, 98, 2000, Me, Xp; Mac OS 8.6 i wyżej, Mac OS X;
alikacje DOS jako sesja w Windows
Poziom hałasu: 45 dB,
Miesięczny cykl pracy: 5000 stron
Gwarancja: 1 rok

OPIS

Drukarka Lexmark Z53 zapewnia największą szybkość
i najwyższą jakość drukowania z wysoką rozdzielczością.

1. Profesjonalna wydajność i rezultaty
Zaprojektowana, aby już od dnia zakupu zwiększyć wydajność firmy, skutecznie
rywalizuje z wieloma drukarkami laserowymi o szybkości druku czarno-białego
do 16 str./min. Nawet w kolorze drukarka Z53 dotrzymuje kroku prężnej
firmie, zapewniając wyjątkową szybkość 8 str./min i jakość, której nie
dorównuje żadna inna drukarka w tej klasie.

Dzięki rozdzielczości 2400 x 1200 dpi i użyciu wyjątkowego czarnego
atramentu pigmentowego Lexmarka, czytelnego nawet w podczerwieni, dokumenty
tekstowe drukowane na zwykłym papierze są wyraźniejsze, ciemniejsze i
ostrzejsze niż dotychczas. Zastąpienie barwnika pigmentem sprawia, że
atrament jest niepłowiejący i wodoodporny, zapewniając trwałość archiwalnym
dokumentom.

Drukarka Z53 nie zna ograniczeń; sterownik zapewnia wiele opcji zarządzania
dokumentami - od druku dwustronnego (duplex) i wielu (2, 3, 4 i 8) stron na
jednym arkuszu po wykańczanie wydruków - oszczędzając czas i pieniądze.
Można drukować na wielu nośnikach, wykorzystywanych w profesjonalnych
prezentacjach i publikacjach.

Normatywny cykl pracy, wynoszący 60.000 stron, czyni z drukarki wydajną
maszynę, obsługującą większość wymagających środowisk.

2. Bezproblemowa instalacja i obsługa
Sterownik drukarki Lexmark Z53, który daje natychmiastowy dostęp do
istotnych informacji o drukarce i opcji drukowania można zainstalować jednym
kliknięciem. Profesjonalny mechanizm Accu-Feed Lexmarka jest kluczowym
elementem podajnika drukarki Z53, który zabezpiecza przed zacinaniem się
papieru i obsługuje wiele nośników o gramaturze do 270 g/m2.

3. Najlepsze wydruki o fotograficznej jakości
2,88 miliona prawidłowo rozmieszczonych plamek na cal zapewnia doskonałe
efekty, czyniąc drukarkę Z53 idealnym narzędziem do drukowania obrazów
wygenerowanych przez komputer oraz cyfrowych i analogowych fotografii.
Wydruki są lepsze również dzięki precyzyjnie odwzorowanym szczegółom,
idealnym przejściom pomiędzy odcieniami, wyjątkowej głębi kolorów i
naturalnym kolorom skóry.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Lexmark, Color Jetprinter oraz ColorFine są znakami towarowymi Lexmark
International, Inc. Wszystkie inne znaki towarowe są własnością innych firm.
Dowolne specyfikacje techniczne i właściwości produktów mogą ulec zmianie
bez powiadomienia. Mac i iMac są znakami towarowymi Apple Computer, Inc.,
zastrzeżonymi w Stanach Zjednoczonych i innych krajach.
Profesjonalna jakość i wydajność druku

AKCESORIA I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE

Nabój czarny o dużej wydajności (high-yield) do drukarek CJ 3200/ 5000/
5700/ 7000/ Z11/ Z31/ Z42/ Z51/ Z52/ Optra 40/ Optra 45 (12A1975)
Nabój czarny o standardowej wydajności do drukarek CJ 3200/ 5000/ 5700/
7000/ Z11/ Z31/ Z42/ Z51/ Z52 (12A1970)
Nabój kolorowy o standardowej wydajności do drukarek CJ Z42/ Z51/ Z52
(15M0120)
Nabój kolorowy o wysokiej wydajności (high-yield) do drukarek CJ Z42/ Z51/
Z52 (15M0125)
I CO TY NATO ?
MIALEM JEJ PORZEDNIKA I ZAPEWNIAM ŻE BIJE CANONA I HP NA GLOWE (JESLI CHODZI
O JAKOŚĆ WYDRUKÓW)
POZDRAWIAM :-)