Re: problem z TV out

Autor: piotralski (piotralski_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 08:32:30 MET

Użytkownik wszim <wszim_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2lo5c$p4h$1_at_news.tpi.pl...
> Mam kartę Creative Geforce DDR z TV-outem. Wszystko działa ok w przypadku
> przekierowania na TV gdy wyswietlany jest pulpit windozy lub wyświetlam
film
> formatu mpg lub divx. Niestety próby odtworzenia filmów z płyt dvd
> powodują,że w chwili startu filmu cały obraz naTV zaczyna bardzo powoli
> pulsować - rozjasnia się i ściemna i tak w kółko. Próbowałem różnych
> playerów (min.Powerdvd i Windvd) i na wszystkich jest tak samo.Co to za
syf
> i jak sobie z tym poradzić? Zdecydowanie wygodniej jest sobie usiąść w
> [...]

Witam
Moim skromnym zdaniem to objaw zabezpieczenia pt: Macrovision :) Poprobuj z
programem TVTool - ma opcje wylaczenia Macrovisionu, a pozatym jest wygodny
do przelaczania sie pomiedzy tv a monitorem (obraz moze byc jednoczesnie na
obydu sprzetach)
Pozdrawka
piotralski_at_wp.pl