problem z TV out

Autor: wszim (wszim_at_go2.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 08:17:42 MET

Mam kartę Creative Geforce DDR z TV-outem. Wszystko działa ok w przypadku
przekierowania na TV gdy wyswietlany jest pulpit windozy lub wyświetlam film
formatu mpg lub divx. Niestety próby odtworzenia filmów z płyt dvd
powodują,że w chwili startu filmu cały obraz naTV zaczyna bardzo powoli
pulsować - rozjasnia się i ściemna i tak w kółko. Próbowałem różnych
playerów (min.Powerdvd i Windvd) i na wszystkich jest tak samo.Co to za syf
i jak sobie z tym poradzić? Zdecydowanie wygodniej jest sobie usiąść w
fotelu i oglądnąć film na dużym ekranie TV niz ślipić w monitor 15".

Pozdrawiam
Wojtek