Re: wybor cdroma

Autor: Gawer (gawer_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 04:41:03 MET

> mianowicie jakich firm unikac jesli chodzi o cdromy..
> zalezy mi zeby cd mial dobra korekcje bledow i radzil sobie z kiepskimi,
> porysowanymi
> plytami
> co sadzicie o asusie??

Jesli tylko mozesz troche dolozyc to kupuj Teaca. Pomimo tego ze najszybszy
model to 40x, a "konkurencja" daje ci cyferki rzedu 50, 52x, to nie daj sie
temu zludzic i wiedz, ze szybkosc stalego transferu w CDROM'ach jest na
poziomie 24-26x max - co wynika z mozliwisci lasera.
A jesli chodzi o korekcje bledow i odczyt porysowanych plyt to nic sobie z
tym nie radzi tak doskonale jak Teac.
Co do Asusa to sam mam go jako dodatkowego CD-ROM'a, i musze stwierdzic ze
niezbyt radzi sobie z korekcja - podczas odczytu porysowanej plytki
najczesciej wywala sie.

--
Pozdrowionka
Gawer