Re: VIA i wolny dysk

Autor: genesio (genesio_at_interia.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 04:20:42 MET

To może ja sie dorzucę do tej dyskusji. Też mam podobny problem z dyskiem
mam Baracudę 3 20gb i płytę Solteka 2KVX i transfer jest od 4mb do (rzadko)
6mb, wszystko załączone niezależnie czy system nowo instalowany czy nie i
czy to jest 98, 2000, xp dziala fatalnie. Nie mierze tego jak wszędzie
jakimiś dziwnymi benchmarkami, ale ze stoperkiem w ręku, nie pomagają żadne
sterowniki Via od najstarszych do najnowszych, ani wyłączenia w biosie trybu
UDMA totalnie nic (UDMA włączone). W związku z tym może masz jakiś pomysł co
zrobić żeby to cudo miało transfer jak należy.
PS. Mam ok.400mb ramu i proca duron 850