Re: IrDA w Thinkpadzie 760EL

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 00:43:44 MET

Ja ci powiem tylko jedno: kupilem IBM A21e (uzywanego). Jest w nim szybka -
ktora wyglada jak irda, ale okazalo sie ze irdy tak naprawde w nim nie ma!
Na pytanie do serwisu: po co szybka - odpowiedziano: bo ta sama obudowa
idzie do roznych konfiguracji.
Sprawdzone w serwisie IBM w Wa-wie (telefonicznie, podajac dokladne numery
komputera), nba stronie producenta - odpowiedzieli w ciagu 2 dni i na
rosyjskiej stronie IBM-a - tez szybko odpowiedzieli. Wystarczy podac
dokladne numery twojego laptopa a na stronie www.ibm.com uzyskasz jego
dokladny opis! Moze poprostu nie masz IRDY Zaznacze, ze inne a21e (takie jak
u mnie, tylko inne serie) mialy irde, wiec nie patrz ze np. u kolegi niby
taki sam model, a ma - zapytaj lepej w serwisie)