Re: Jakie dzwięki wydaje IBM DTLA przy padaniu?

Autor: Wagus (Wagus.-.doggie77_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 23:55:00 MET

Użytkownik "stryjek" <stryjek_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Jak zrobic zerowanie? Mam dysk innej firmy i tez mam bady
> (tez w miejscu rejestru).

Obecnie odpalasz odpowiedni programik pochodzący ze strony producenta
Twojego dysku. Zerowanie wiąże się z utratą partycji i danych, więc
wcześniej można pobawić się programami typu Easy Recovery...

> Czy zerowanie to to samo co low-level format?

Tak.

--
Zdrówka, Waguś (or compatible), doggie77[at]poczta.onet.pl
"I got a bad, bad habit, baby. Baby, it's you. Baby, it's you!"