Re: Jakie dzwięki wydaje IBM DTLA przy padaniu?

Autor: Egghead (WYTNIJ.eggheaad_at_wp.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 18:46:01 MET

"Wagus" <Wagus - doggie77_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:a0vf3r$l71$1_at_news.tpi.pl):
> Ma to to jakieœ fachowe oznaczenie typu?

Nie zauważyłem - to chyba samoróba (kupiona na giełdzie). Podejrzewam,
że w œrodku taœma jest pocięta w plasterki po 6-8 pinów i -oby! - jakoœ
ekranowana. Aby to sprawdzić musiałbym zerwać gustowne koszulki, zatem
dam spokój.
Pozdrawiam
Egghead