Re: Gulgoczący dźwięk w DIVXach

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 00:10:35 MET

Marcin Wojtczuk wrote:

> Śmiem twierdzić, że większość jest jednak w 48kHz. Można ten
> nieprzyjemny efekt ograniczyć ustawiając regóły downsamplingu w
> ustawieniach karty/dźwięku.

Ja radzę sobie inaczej: wymuszam w mikserze jakość CD (właśnie 44.1kHz)
i wszystkie filmy (nawet 48kHz) chodzą OK na AWEku!

> Żartujesz sobie prawda ? Ja mam AWE64 na ISA, testowałem też Gravisa
> Ultrasound na ISA - do tego PIII 500 - bez problemów..

Mam AWE64gold oraz AWE32 - obie jakoś lepiej odtwarzają mi filmy niż
pożyczone kiedyś PCI64 oraz PCI128!
Też nie wiem czemu utarł się mit, że karta ISA musi być gorsza ~;-(
Sprawdza się to dla wspomnianej ALS120 (miałem), ale nie dla AWEków!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|