Re: Drugi kontroler z wykrzyknikiem

Autor: Leszek (leszek_at_comarland.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 15:36:03 MET

> Wgraj uaktualnienia systemu Windows:
> z Windows Update lub ze strony:
> http://www.microsoft.com/windows98/downloads/corporate.asp
> jest to udokumentowany (w Win98, w WinMe nie wiem) błąd sterownika
>
> oraz w właściwościach
> kontrolera (Kontroler Intel 82371AB/EB PCI Bus Master IDE)
> dysków twardych na zakładce Ustawienia włącz "Obydwa Kanały IDE są
Włączone"

Ściągałem dla 98 i winme nie instalują się, natomiast dla Winme tych
uaktualnień nie ma.
Wirusa nie mam, ale też mi taka możliwość przyszła do głowy.
Poza tym jest to świeżo instalowany system, z partycjonowaniem i
formatowaniem i czyszczeniem MBR.
I nic. Moze jeszcze jakieś inne propozycje?