Re: Drugi kontroler z wykrzyknikiem

Autor: chd (christo_at_giotto.art.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 09:09:33 MET

> Mam (a raczej kolega ma) płyte SOYO SY-BA+IV (Intel BX) z kontrolerem UDMA
> 66.
> po zainstalowaniu systemu na tej płycie (próbowałem 98 i Me) zostaje
> wykrzyknik przy drugim kontrolerze IDE i co za tym idzie brak obsługi CD
> ROM.

Wgraj uaktualnienia systemu Windows:
z Windows Update lub ze strony:
http://www.microsoft.com/windows98/downloads/corporate.asp
jest to udokumentowany (w Win98, w WinMe nie wiem) błąd sterownika

oraz w właściwościach
kontrolera (Kontroler Intel 82371AB/EB PCI Bus Master IDE)
dysków twardych na zakładce Ustawienia włącz "Obydwa Kanały IDE są Włączone"

***chd