Odp: Komp dla siostry.

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 13:03:21 MET

> Nie wiem. Ale pewnie sa wieksze od odleglosci miedzy sciezkami w
> jarze procesora.
czyli nie wiesz...

> Skad mam wiedziec.
znów nie wiesz ...

> Nie mam podstaw by mu nie wierzyc. Zreszta to zadna super informacja, juz
> kiedys byla dyskusja na ten temat. Jezeli masz inne informacje to sie
> podziel.

Nie dzielę się informacjami co do których nie mam podstaw aby sądzić, że są
prawdziwe. Wiem natomiast jak przebiega proces produkcji procesorów i na tej
podstawie sądzę, że to co przytoczyłeś niezbyt zgadza się z rzeczywistością.
Myślałem, że Ty wiesz i dlatego piszesz na grupę ... ale jak widzę tylko
sądzisz że wiesz (a to duża różnica)

Pozdrawiam,

Cooger